השוק

קים קרדשיאן לא עוצרת: השיקה חברת הון פרטית חדשה

קים קרדשיאן משיקה חברת הון פרטית חדשה. אמה, קריס ג'נר, תהיה אחת מהשותפות במשרד. הכוכבת סיפרה: "אני רוצה לתמוך במה שזה, לא לשנות את מי שהם ב-DNA שלהם, אלא פשוט לתמוך ולהביא אותם לרמה אחרת"
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום מתוך פייסבוק)
קים קרדשיאן, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים, מוסיפה עוד מיזם לרזומה העשיר שלה: קרדשיאן חוברת למנהל לשעבר של קרלייל, ג'יי סמונס, כדי להשיק חברת הון פרטית, זאת על פי דיווחים אתמול (רביעי) בארצות הברית.
הקרן שכונתה "סקיי פרטנרס" תתמקד בהשקעות בתעשיות שונות, כולל מוצרי צריכה, מסחר אלקטרוני, מדיה ובידור. המהלך נרקם לאחר שסמונס פנתה השנה לקרדשיאן ולאמה, קריס ג'נר, עם הרעיון להקים חברה, כך דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל". ג'נר היא גם אחת השותפים של המשרד.
 
"החלק המרגש הוא לשבת עם המייסדים האלה ולהבין מה החלום שלהם", אמרה קרדשיאן בראיון לאאוטלט. "אני רוצה לתמוך במה שזה, לא לשנות את מי שהם ב-DNA שלהם, אלא פשוט לתמוך ולהביא אותם לרמה אחרת". החברה עדיין בשלבים המוקדמים שלה ועדיין לא ביצעה השקעות או הבטיחה מימון חיצוני, הוסיפה קרדשיאן.
 
קרדשיאן אמרה שהיא מתכננת למנף את הניסיון שלה כמייסדת וכמנהלת כדי לבצע עסקאות בחברה. למרות שידועה בעיקר בזכות הופעותיה ב"הקרדשיאנס" ובסדרות ריאליטי אחרות, קרדשיאן בנתה הון אישי מרשים במיוחד המוערך על פי פורבס ב-1.8 מיליארד דולר, זאת באמצעות מיזמים עסקיים שונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה