השוק

ג'וני דפ שובר את הקופה: החוזה המפלצתי נחשף

כריסטיאן דיור החתימו את ג'וני דפ לשמש בתור הפנים של קמפיין בשמי הגברים בעסקה בשווי של יותר מ-20 מיליון דולר - שיא עבור קמפיין בשמים לגברים
מערכת ice | 
ג'וני דפ (צילום shutterstock)
בית הקוטור הצרפתי היוקרתי, כריסטיאן דיור, החתים את ג'וני דפ לשמש בתור הפנים של קמפיין בשמי הגברים בעסקה בשווי של יותר מ-20 מיליון דולר - שיא עבור קמפיין בשמים לגברים.
מקורות מעריכים שהעסקה לשלוש שנים היא בשווי של יותר מ-20 מיליון דולר, ועולה על עסקת ה-12 מיליון דולר של השחקן רוברט פטינסון כדי לשמש דובר של העסקה של Dior Homme ובראד פיט בסך 7 מיליון דולר לקידום שאנל מספר 5.
 
דיור עמדו בפני לחץ רב לוותר על דפ בקמפיין שלהם לאחר שבית משפט בבריטניה פסק נגדו בתביעת הדיבה שלו נגד The Sun ב-2020 בשל תיאורו כ"מכה רעיות" ביחס לאשתו לשעבר, השחקנית אמבר הרד.
בעקבות פסק הדין של משפט לשון הרע נגד הרד, המכירות של דיור סאווג' זינקו שחקים. ברנרד ארנו, מנכ"ל חברת האם LVMH של דיור, ציין כי "תדמיתו של ג'וני דפ" היא אחת הסיבות העיקריות לכך שהקמפיין היה "הצלחה יוצאת דופן", כך על פי מגזין וראייטי.
העסקה של דפ עם דיור עולה בקנה אחד עם הצגה מתוקשרת בפסטיבל קאן הקרוב, שם הבכורה העולמית של הדרמה ההיסטורית 'ז'אן דו בארי' ב-16 במאי תפתח את הפסטיבל. הוא גם צפוי להשתתף בארוחת ערב של דיור ב-17 במאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה