השוק

הבינלאומי חושף את ההטבות ללקוחות: פטור ממשכנתא והלוואות בלי ריבית

הבנק הבינלאומי העמיד שורה של הקלות והטבות: לתושבי העוטף ושדרות עם חצי שנה של שקט מתשלום המשכנתא, ללקוחות המתגוררים בעוטף מציע הבנק גם הלוואה עד סכום של 20,000 שקל ללא ריבית והצמדה לתקופה של שנתיים, הוקמה קרן להלוואות ללא ריבית בהיקף של 100 מיליון שקל ללקוחות משרתי הקבע
מערכת ice | 
בנק הבינלאומי (צילום Magma Images)
במסגרת דו"ח הרבעון השלישי שפרסם היום (רביעי) הבנק הבינלאומי, שמעניק שירותים בנקאיים מתחילת הלחימה ולאורך תקופת המלחמה במרבית הסניפים בערים ובבסיסי הצבא, וכן שולח סניפים ניידים לאזורי המפונים ולבסיסים, נקט בשורת צעדים לטובת הציבור ודיווח על המספרים מאחורי המהלכים.
הבינלאומי הדגיש את הגדלת תקציב התרומות באופן משמעותי בהיקף של מיליוני שקלים, לתמיכה בתושבי העוטף ובלוחמים. במסגרת זו העמיד הבנק תקציב משמעותי לתמיכה ולווי בקיבוץ ניר עוז בתהליך השיקום וזאת לצד תרומות לכוחות הביטחון, לישובים נוספים בעוטף, לבתי חולים ועוד.

עובדי הבנק לוקחים חלק במגוון התנדבויות ותומכים במאמץ המלחמתי. ללקוחות הבנק, מעמיד הבנק שורה של הקלות והטבות: לתושבי העוטף ושדרות- חצי שנה של שקט מתשלום המשכנתא, המורכבת מוויתור על שלושה חודשי תשלום ועוד שלושה חודשים של דחייה ללא תשלום ריבית.
ללקוחות המתגוררים בעוטף מציע הבנק גם הלוואה עד סכום של 20,000 שקל ללא ריבית והצמדה לתקופה של שנתיים. הבנק הקים מוקד טלפוני מיוחד לתושבי העוטף ללקוחות שמתגוררים עד 30 ק"מ מגבול הרצועה, חיילי מילואים ותושבים שפונו מביתם בדרום ובצפון, מעניק הבנק דחייה של משכנתאות והלוואות ל-3 חודשים ללא תשלום ריבית על הדחייה, פטור מעמלות ועוד.
כבנק המחזיק במותג הבנקאי ״אוצר החייל״- הבנק של כוחות הביטחון, מעניק הבינלאומי הטבות ייחודיות והקים קרן להלוואות ללא ריבית בהיקף של 100 מיליון שקל ללקוחות משרתי הקבע. הקרן מעניקה הלוואות ללא ריבית בהיקף של עד 24,000 שקל למשרתי הקבע - המתגוררים בדרום (עד 30 ק״מ מהגבול) ומפוני הצפון, ובהיקף של עד 12,000 שקל למשרתי הקבע המתגוררים בשאר יישובי הארץ .
משרתי הקבע זכאים בבינלאומי גם לדחייה של 3 חודשים של תשלומי המשכנתא ללא ריבית על הדחייה. אומדן העלויות הכרוכות לבנק הקשורות בהטבות ללקוחות על מנת להתמודד עם השלכות המלחמה, מוערכות בסך של עד 120 מיליון ש"ח בניצול מלא (מהווה כ-7% מהרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה