רכילות עסקית

בכירי המשק הישראלי נפרדים משגריר שוויץ שסיים את תפקידו

בכירי המשק הישראלי באירוע הפרידה משגריר שוויץ היוצא ז'אן דניאל רוש, בין הנוכחים מנכ"ל הראל ויו"ר הראל,יו"ר קבוצת דלק ויו"ר קבוצת אסם
מערכת ice | 
שיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, גדעון המבורגר ושגריר שוויץ בישראל, ז'אן דניאל רוש (צילום דרור איתן)
שגריר שוויץ בישראל ז'אן דניאל רוש (Jean-Daniel ROCH) המסיים את תפקידו בישראל, לא יכל להסתיר את התרגשותו באירוע פרידה מיוחד בהשתתפות עשרות אנשי עסקים של לשכת המסחר ישראל-שוויץ בראשותו של נשיא קבוצת הביטוח והפיננסים הראל, גדעון המבורגר.
״החלטנו כי אנחנו חייבים להבטיח כי אדוני ימצא סיבה להמשיך ולפקוד את ישראל גם אחרי סיום כהונתך בישראל, ולכן נטענו עצים ביער קרן קיימת לישראל על שמך״ אמר גדעון המבורגר לשגריר. ״עכשיו תהיה לך סיבה לבוא ולבקר את העצים שלך, אבל אל תדאג אדוני השגריר, יהיה מי שידאג להשקות את העצים מידי יום״ אמר גדעון המבורגר לקול תשואות אנשי העסקים.
בין אנשי העסקים שבלטו באירוע: השגריר לשעבר דן גילרמן, יו"ר הראל יאיר המבורגר, מנכל הראל השקעות מישל סיבוני, מנכל חברת הביטוח הראל ניר כהן, איש העסקים גד פרופר, רם גב – המשנה למנכ"ל בנק הפועלים, מנכל איגוד חברות הביטוח דר גיא רוטקוף, עורך הדין שמעון מזרחי, עורך הדין חיים סאמט, רוח עליזה שרון, מנהל יו בי אס ישראל, יו"ר קבוצת דלק אבי לוי, עורכי הדין צביקה וערן יעקובוביץ, מנכ"ל הראל פיננסים טל קדם , יו"ר קבוצת אסם דן פרופר .
אורח הכבוד באירוע היה הפרופסור דוד פסיג, ראש המעבדה למציאות מדומה, שהירצה על "מגמות העל ה-21 בעולם בישראל"  .The driving forces that are pushing the changes to the Global trends to the 21 century
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה