רכילות עסקית

כך פרגן מנכ"ל חברת "קבוצת יעל" לעובדים

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת yael, החליט לפרגן לעובדים בערב שלם בהיכל התרבות בתל אביב עם הופעה של חנן בן ארי בערב הוקרה על העבודה הקשה והמאתגרת בשנתיים האחרונות: "ערב של פגישה מחדש ותקווה לטוב"
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום ניר סטולו)
קבוצת יעל הוותיקה והגדולה בערב ענק לכלל העובדים ובני זוגם תחת הסלוגן "אתם אלופי העולם", וזאת כהוקרה לכלל העובדים לאחר תקופה מאתגרת של הקורונה ושגרת העבודה שהמשיכה למרות זאת.
האירוע התקיים בהיכל התרבות בתל אביב ולווה בדוכני אוכל ואלכוהול, עם מופע אמנותי קצר שפתח את האירוע - מופע ששילב קטע מחול עם מיצג דיגיטלי במסרים של תודה וגאוות יחידה. לאחריו עלה מנכ"ל הקבוצה, דורון גיגי, שאמר שאמנם הוא לא מתכוון לצאת במחול אך הוא מפרגן לעובדים ובירך את האורחים הרבים שגדשו את האולם הגדול. 
שיא הערב היה הופעתו של חנן בן ארי שעלה לבמה מלווה בלהקה רבת משתתפים ושר את להיטיו הגדולים לעובדי קבוצת yael. בנוסף, תיעוד של קטעי וידיאו נבחרים הועלה בידי רבים מהעובדים לאפליקציה של הקבוצה, ומקבלי הלייקים הרבים ביותר, זכו בזוג כרטיסים להופעה בזאפה.
על פי הודעת הקבוצה, האירוע הגיע לאחר "שנתיים של עבודה בזום, שיחות מרחוק והמון לבד, להיות שוב ביחד, ליהנות ולהתרגש. הערב היה שיא מצוין של פגישה מחדש ותקווה לטוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה