רכילות עסקית

בכמה רכש עומר אדם דירה בפרויקט כיכר המדינה?

פרויקט הענק בכיכר המדינה בת"א מושך אליו סלבס ואנשי עסקים. אחד מהם הוא הזמר עומר אדם, בכמה רכש דירה חדשה במגדל A?
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום צילום מסך יוטיוב)
פרויקט כיכר המדינה שנמצא בשלבי הקמה מושך אליו רשימת שמות מעניינית שכבר רכשו דירות במגדלי הענק שיוקמו במרכז תל אביב. אחד מהם הוא הזמר עומר אדם, שרכש דירה בבעלות מלאה במגדל A בקומה התשיעית שלו. הדירה משתרעת על שטח של 134 מ"ר וכוללת גם מרפסת. עלות הנכס הוא כ-8 מיליון שקל. נכס נוסף שרכש, או יותר נכון חלק מנכס (18%), הוא בדירה נוספת באותו מגדל, ששוויה הוא 7.5 מיליון שקל.
על פי הפרסום ב'גלובס', שם מעניין נוסף שרכש דירה באותו פרויקט הוא שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו, בעלה של הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ'. את הדירה רכש רוברטו יחד עם גיסו, שון סימנוביץ'. הדירה עלתה להם כ-10 מיליון שקל, והיא ממוקמת בקומה ה-38 במגדל C. בנוסף לדירה זו, שגודלה הוא 275 מ"ר, רכש הכדורגלן הספרדי כ-18% מדירה באותו מגדל, בקומה השלישית, ששוויה הכולל הוא כ-7.5 מיליון שקל.
 
כזכור, באוגוסט 2020 דווח כי הפרויקט המדובר יצא לדרך לאחר שנחתם הסכם מימון בין בעלי הקרקע לחברות המימון החוץ-בנקאיות 'כלל ביטוח' ו-'ברקת'. הפרויקט צפוי לכלול 453 יחידות דיור בשלושה מגדלי יוקרה, כל אחד מהם יתנשא לגובה של 40 קומות. מתחת לבניינים, ייבנה חניון תת קרקעי רחב היקפים: 2 חניות פרטיות לכל דירה וחניון ציבורי שיכיל 720 חניות, שיהיה בבעלות פרטית.

הדמיה של פרויקט כיכר המדינה (צילום יחצ אתר הפרויקט יסקי מור סיון אדריכלים ומתכנני ערים)
הבעלות בקרקע מחולקת בין כ-250 בעלי מגרשים פרטיים, חלקם קנו את המגרשים עוד בשנת 1942, ועיריית תל אביב. את הפרויקט מנהלת חברת וקסמן גוברין גבע ועל תכנון הפרויקט מנצח משרד האדריכלים יסקי מור סיון, אשר עיצבו את המגדלים כמתפתלים סביב עצמם בהמשך לעיצוב המעגלי של הכיכר עצמה כפרשנות מודרנית לחזיתות הבנייה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה