רכילות עסקית

רן דנקר נהנה מההורות המשולשת המשותפת

הזמר רן דנקר ברדיו לב המדינה ודיבר בין השאר על הזוגיות עם הבמאי איתי וייזר, על גידול בנותיו של איתי מזוגיות קודמת בשיתוף עם אימן ועל המחשבה להביא עוד ילדים לעולם. 
מערכת ice |  3
רן דנקר (צילום אור דנון)
הזמר רן דנקר התראיין בתוכנית הרדיו של אורטל עמר וליאור דיין ברדיו לב המדינה ודיבר בין השאר על הזוגיות עם הבמאי איתי וייזר, על גידול שתי בנותיו של מזוגיות קודמת ועל המחשבה להביא עוד ילדים לעולם. 
"חד משמעית, אנחנו על זה, לגמרי רוצים להרחיב את המשפחה" אמר הכוכב, "אמנם הן הילדות הביולוגיות של איתי, אבל אנחנו מגדלים אותם יחד בהורות משותפת, ביחד עם אמא שלהן, ואני הורה שלהן לכל דבר ועניין וגדלתי לזה. אני עם איתי 10 שנים, אסיה בת 12, אני איתה מגיל שנה ו-10 חודשים ולילה נולדה לתוך הזוגיות".
 
דנקר, שיצא מהארון כאמור לפני כ-10 שנים, כתב לפני כמה חודשים פוסט חושפני על התהליך שעבר: "מי שמגיע להופעות שלי יודע שלא פעם אני מדבר אל הנוער, שאני מאמין בלב שלם שיכול לשנות ת'עולם. היום אני רוצה רגע לחבק אותי.
"אני בזבזתי שנים יקרות על אשמה שהכאיבה לי בגוף". כתב דנקר לעוקבים ופירט, "אשמה על היותי פגיע ועדין לעיתים אשמה על הרצון שלי לחפש מחוץ 'לשבילים המסומנים' אשמה על מחשבות 'אסורות', אשמה שאני אוהב גם את הגר וגם את מתן, אשמה שהלימודים הממסדיים לא עניינו אותי, אשמה על הבכי בהפסקה כשאבא לא הגיע. המון אשמה".
אורטל עמר וליאור דיין החלו השנה להגיש יחד תוכנית יומית ברדיו לב המדינה. דיין הוא סופר, תסריטאי, עיתונאי, משורר, פובליציסט, בעל טור ומנחה טלוויזיה ורדיו ישראלי. השנה גילם את אביו, אסי דיין, בסדרת הטלוויזיה "שנות הירח" ששודרה ב-HOT 3.
 
אורטל עמר החלה את דרכה ככתבת השטח בתכנית של גיא פינס. במקביל לעבודתה הצטרפה עמר לפאנל התוכנית "חדשות הבוקר" בקשת, לצד ניב רסקין ומירי מיכאלי. ביולי 2021 הצטרפה ל"נינג'ה ישראל" ככתבת שטח. לפני כשנה השתתפה בתוכנית הטלוויזיה "גולסטאריות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם הילדה הקטנה נולדה לתוך הסיטואציה
    לא הבנתי.. 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אומר שהאבא הביולוגי שלה בגד באשתו בזמן שעדיין היו נשואים ולפני שהילדה הקטנה נולדה ? אם כן, נראה לי שזה פרט חשוב לא פחות בנוגע לרן חליל יוסוף דנקנר
    סגור
  • זה היה בהורות משותפת מההתחלה
    באה בדיליי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האבא הביולוגי של הבנות מעולם לא היה נשוי קודם, הם עשו את שתי הבנות בהורות משותפת.
    סגור
  • 1.
    עוד רודף צומי פרוגרסיבי שיצא לנו מכל החורים. (ל"ת)
    ארז 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור