ויראלי

רן דנקר בוידוי חושפני: "למדתי לשרוד, יש שאריות פחד"

אחרי שנת הקאמבק המפוארת של רן דנקר, הזמר פתח הבוקר את חודש הגאווה בוידוי חושפני על תקופת הארון שלו, "בזבזתי שנים יקרות על אשמה שהכאיבה לי בגוף, היום אני רוצה לחבק אותי"
מערכת ice | 
רן דנקר בפרסומת של סלקום (צילום יח"צ)
הטאלנט החדש של קשת 12, פתח הבוקר את חודש הגאווה בפוסט חושפני, בו הוא משתף לראשונה בהתמודדות שלו בתקופה בה היה בתוך הארון. דנקר, שנראה שבשנה האחרונה עשה קאמבק וחזר להיות שם חם בתרבות ובמוזיקה בישראל, יצא מהארון לפני כמה שנים ונשוי היום לבמאי איתי וייזר, ומגדל יחד איתו את בנותיו.
בפוסט שפרסם היום דיבר על התקופה שקדמה ליציאה שלו מהארון וכתב, "מי שמגיע להופעות שלי יודע שלא פעם אני מדבר אל הנוער, שאני מאמין בלב שלם שיכול לשנות ת'עולם. היום אני רוצה רגע לחבק אותי.
"אני בזבזתי שנים יקרות על אשמה שהכאיבה לי בגוף". כתב דנקר לעוקבים ופירט, "אשמה על היותי פגיע ועדין לעיתים אשמה על הרצון שלי לחפש מחוץ 'לשבילים המסומנים' אשמה על מחשבות 'אסורות', אשמה שאני אוהב גם את הגר וגם את מתן, אשמה שהלימודים הממסדיים לא עניינו אותי, אשמה על הבכי בהפסקה כשאבא לא הגיע. המון אשמה".
 
"ואתם יודעים על מה הרגשתי הכי הרבה אשמה? שהחברה תומכת בך שתמשיך להרגיש אשם כאילו אתה 'פגום' או לא בסדר או שונה. כשאתה יודע בפנים שכל מה שאתה זה ממש בסדר וככה זה צריך להיות כי הגוף מדבר! אבל למדתי להסתיר את הלב כדי לשרוד, כדי לחיות".
 

עוד הוסיף דנקר, "עד היום יש שאריות של פחד קדום, של אשמה שמתגנבת, של תחושה שאני 'פגום'… אבל מיד אני שם יד על הלב ונזכר דרך הפעימות שלו שרן חליל הקטן מביט ברן חליל הגדול ומיד אני מתאפס ומחזיר חיבוק ענק עם קצת דמעות בעיניים מזיכרון של השנים האבודות, יודע שיש לי אותי היום, ובחיים לא אוותר על החופש שלי להיות מי שאני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה