תרבות ופנאי

נינט התגעגעה לרן דנקר? כך הגיבה לאיחוד הנוסטלגי

נינט הצטלמה לקמפיין רהיטים חדש וחשפה מה החלק היחיד שחסר לה במטבח. בנוסף, הגיבה על האיחוד הנוסטלגי עם רן דנקר בכוכב הבא
מערכת ice | 
נינט טייב (צילום דניאל קמינסקי)
היוצרת והשחקנית נינט טייב, שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית רשת ZAGA פינות אוכל, עבורו תקבל מיליון שקל, הגיעה אמש כבר בשעות הבוקר המוקדמות לסניף רשת זגה, שהפך ליום אחד כסט צילומים הוליוודי, לרגל קמפיין קיץ 2022 של המותג.  נינט, שנחתה מלוס אנג'לס לפני שבוע ימים, סיפרה ששכרה דירה והפריט היחיד שחסר לה זו פינת אוכל לארח. לדבריה: "אני מאוד אוהבת לבשל ולארח"!   
 

נינט בצילומים לקמפיין החדש (צילום יחצ)
כשברקע הצילומים של העונה החדשה של "הכוכב הבא" בקשת 12, שם היא שופטת לצידו של רן דנקר, נשאלה נינט האם היא מתגעגעת לתקופת "השיר שלנו". "אני ורן ממש קול. כל העניין עם הנוסטלגיה לא קשור אלינו, זה קשור לאיפה האנשים היו בחיים שלהם מתי שאני ורן היינו ביחד. זה מזכיר להם את העבר של עצמם, איך הם התבגרו."
 נינט בריאיון לערב טוב עם גיא פינס (צילום מסך אינסטגרם)
על הסט של צילום הפרסומת לזגה פגשה לראשונה את צוות הניהול הבכיר של רשת זגה, בניהם הראל גבע – מנכ"ל ובעלים, ואביטל מאיירס- מנהלת השיווק, שברכו את נינט על כניסתה הרשמית למשפחה: "הצטרפות נינט למשפחת זגה מהווה עבורנו עוד צעד משמעותי בהתחזקות הרשת. נינט עומדת בהלימה לערכי רשת זגה - משפחתיות, ענווה, והרבה סטייל".
הצילומים נחתמו כשנינט בחרה גם פינת אוכל עבור ביתה הקבוע שבלוס אנג'לס, שישלח בשליחות מיוחדת. הקמפיין עם נינט צפוי לעלות במהלך חודש יוני והוא פרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של הרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה