רכילות עסקית

כללית למען שורדי השואה: כללית במוקד סיוע לניצולים

בשלושת החודשים האחרונים קופת חולים מפעילה מוקד סיוע לשורדי השואה החברים בקופה. הבוקר (שני) נערך מפגש בין יו"ר דירקטוריון כללית, יוחנן לוקר, לאנשי עמותת "משקפיים ורודות" 
מערכת ice | 
ניצולי שואה ביד ושם (צילום מרים אלסטר פלאש90)
הבוקר (שני) נערך מפגש מרגש בין יו"ר דירקטוריון כללית אלוף (במיל') יוחנן לוקר לאנשי עמותת "משקפיים ורודות" לציון 3 חודשים להפעלה מוצלחת של מוקד סיוע לשורדי שואה החברים בכללית. במפגש נכחו, מטעם עמותת משקפיים ורודות, יו"ר העמותה, אייל בן ראובן (אלוף במיל'), מייסד ומנכ"לית העמותה גאל קימרשלק, ועמית דוד המשמש כמנכ"ל שותף בעמותה.
נורית איתן, עובדת סוציאלית ראשית של כללית, הציגה את פעילות המוקד שטיפל עד כה בכ-3,000 פניות של שורדי שואה למיצוי זכויות, מתן מידע וסיוע בניידות לצורך טיפולים רפואיים באמצעות מתנדבים.

יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון כללית, מסר: "זוהי החובה המוסרית של כולנו לסייע לשורדי השואה בכל דרך. זוהי מחויבות ברמה הלאומית, מחויבות של כללית ברמה הארגונית, ומחויבות אישית של העובדים שלנו שהתגייסו ולמשימה מתוך הכרה בחשיבות הרבה שבכך. כללית נמצאת בכל מקום בארץ, בדרום ועד צפון, ונמצאת כאן גם עבור שורדי השואה למתן טיפול וסיוע רפואי – גם באמצעות המוקד. אני מודה לאנשי משקפיים ורודות על הייעוץ בתחום ומאחל המשך שיתוף הפעולה".
מנכ"לי עמותת "משקפיים ורודות" הוסיפו: "שיתוף הפעולה עם כללית הוא התממשות החזון של העמותה לסייע לשורדי שואה. המענה של אנשי כללית בשטח הוא יוצא דופן במיידיות ובמקצועיות שלו. הוא מבטא את האנושיות והמחויבות של עובדיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה