רכילות עסקית

אירוע סיום לתוכנית לעסקים קטנים של עמותת בוגרי 8200

למעלה מ-150 בעלי עסקים בוגרי התוכנית, מנטורים, ושותפים עסקיים התכנסו לאירוע חגיגי במועדון בנק הפועלים בתל אביב, בו הציגו וסיכמו את הצלחות התוכנית
מערכת ice | 
ניר למפרט (צילום יחצ)
לאירוע הסיום של המחזור השלישי של התוכנית לעסקים קטנים מבית עמותת בוגרי 8200 שהתקיים ביום שלישי שעבר התכנסו למעלה מ-150 בעלי עסקים בוגרי התוכנית, מנטורים, ושותפים עסקיים לאירוע חגיגי במועדון בנק הפועלים בתל אביב בו נפגשו הציגו וסיכמו את הצלחות התוכנית.
התוכנית לעסקים קטנים של עמותת בוגרי 8200  התקיימה בשיתוף עם הפורום כלכלי חברתי ובחסות  בנק הפועלים, תנובה, מורנינג חשבונית ירוקה, ופירמת עו"ד נשיץ ברנדס אמיר. בתוכנית שהינה  תוכנית האצה ייחודית להבראת עסקים קטנים למסלול צמיחה, ונמשכה  על פני 3-4 חודשים, לקחו חלק כ- 50 עסקים קטנים בצפון המדינה שקיבלו ליווי מ  230 מנטורים ויועצים בוגרי עמותת 8200 ומהחברות המובילות במשק, ביניהם 16 שותפים עסקיים שליוו את התוכנית. התוכנית שזכתה ל 95% הצלחה סיפקה מענה הוליסטי לכלל צרכי העסק במטרה למצות את הפוטנציאל הטמון בעסקים הקטנים ולתרום לכלכלה הישראלית ע"י ליווי צמוד של צוות יועצים ומנטורים בכירים.
 
יו"ר הבנק הפועלים, ראובן קרופיק סיכם את התוכנית והתייחס לאווירה הציבורית: "ככל שנרבה באנשים חורשי טוב, ככל שנדע שהפריפריה היא המרכז האמיתי, ככל שנדע להכיל ולהיות קשובים דווקא בעת הזו נוכל להעצים את בעלי העסקים הקטנים. אני עוקב אחר המתרחש במרחב הציבורי, ואומר לכם רק זאת, לפילוג יש מיליון מגרעות אבל יש לו יתרון אחד, לגרום לנו לפתור את הדברים. אני בטוח שגם את המשברים הבאים נעבור, במעשים טובים נתגבר על זה ביחד".
יו"ר עמותת בוגרי 8200, ניר למפרט, סיכם את התוכנית: "אין ספק שהמשמעות להיות בעל עסק קטן זה להתמודד עם קושי רב יותר מול כל הגורמים, לכן עמותת בוגרי 8200 שמחה להיות חלק במיזם הזה כבר שלושה מחזורים, כאשר כל פעם מחדש מרתק לראות את החשיבות של התהליך עבור המנטורים מחד ובעלי העסקים מאידך. לראות את המחויבות המשותפת לתהליך להצמחת העסק, ולבנית עתיד עסקי יציב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה