אוכל

350 אלף שקל על פסטה? המותג האיטלקי בהשקה חגיגית

המותג האיטלקי "ברילה" עולה בקמפיין חדשני המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית. "קמפיינים מבוססי בינה מלאכותית הופכים לכלי מרכזי בעולם השיווק הדיגיטלי"
מערכת ice | 
קמפיין ברילה בבינה מלאכותית (צילום יחצ)
לכבוד חג השבועות, במותג הפסטה האיטלקי "ברילה" משיקים סדרה חגיגית, במהדורה מוגבלת. במסגרת ההשקה, בחברה פתחו בקמפיין חדשני המלווה כולו על ידי בינה מלאכותית.
ההשקעה בקמפיין עצומה, ונאמדת בכ-350 אלף שקל. הפקתו, התבצעה על ידי משרד "פיוצ'ר קריאייטיב" תחת כוונה לשלב את המטבח האיטלקי עם החג הישראלי באמצעות פסטות.

קמפיין ברילה לראשונה בבינה מלאכותית. צילום יחצ
המסר שנבחר לקמפיין הינו: "פסטה מיוחדת לרגעים מיוחדים", ברצון להדגיש את ערכי החג: שמחה, משפחתיות וחגיגיות. המהדורה תכלול ארבעה סוגי פסטות שונים. 
לדברי גלית בר, מנהלת חטיבת המזון בחברת שסטוביץ: "שבועות הוא חג של מסורת ומשפחתיות, אבל גם של יצירתיות והשראה קולינרית במטבח. הקמפיין החדש מחבר את הצרכן סביב השולחן, תוך שדרוג ארוחת החג, חשיפה לטעמים חדשים וחוויה קולינרית, חגיגית".

קמפיין ברילה בבינה מלאכותית. צילום יחצ
בנוסף, התייחסה בר על הבחירה בטכנולוגית הבינה המלאכותית לקמפיין: "קמפיינים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הופכים לכלי מרכזי בעולם השיווק הדיגיטלי, מה שאפשר לנו ליצור פרסומת מדויקת, יצירתית, ומותאמת לזהות המותג".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה