בעולם

התראיין לפודקאסט והודה: "רצחתי שני אנשים"

אחרי למעלה מ-30 שנה, אדם התוודה במהלך ריאיון בפודקאסט כי רצח שני אנשים, כאשר באחד מהם נמצא בעלה של הנרצחת בכלא בכל אותן השנים ללא עוול בכפו. מהפרקליטות נמסר: "נראה כי מדובר בניסיון לקדם את הפודקאסט"
מערכת ice | 
הרוצח והבעל (צילום צילום מסך)
מישל סקופילד בת ה-18 סיימה את משמרתה במסעדת המבוגרים בלייקלנד, פלורידה והייתה אמורה לאסוף את בעלה, ליאו סקופליד בן ה-21. כאשר לא הגיעה הוא דיווח לרשויות. שלושה ימים לאחר מכן, ב-27.2.87, גופתה נמצאה בתעלה רדודה בסמיכות למקום עבודתה כשהיא דקורה 26 פעמים.
בעלה נעצר בחשד לרצח וזאת למרות שלא היו ראיות ממשיות, אלא רק עדות שראו את הזוג רב. הוא הורשע ברצח מדרגה ראשונה ונכנס למאסר עולם ב-1989. הוא טען לחפותו ועורכי דינו הסבירו שיש טביעת אצבע ברכבה של מישל שנותרה לא מזוהה ובנוסף וידוי מרומז מאדם בשם ג'רמי לין סקוט. בית המשפט דחה את הבקשה למשפט חדש.
 
בשנת 2018 הסופר זוכה הפוליצר, גילברט קינג, שמע על המקרה משופט מפלורידה והתחיל לחקור את המקרה בעצמה מכיוון שנשמע לו שמי שהורשע, הורשע לא בצדק. "ככל שהסתכלתי יותר על המקרה, הבנתי שליאו הורשע לא בצדק, והפכתי להיות יותר משוכנע שג'רמי לא נחקר כראוי על ידי מדינת פלורידה", כך סיפר קינג לניו יורק פוסט.
בפודקאסט של קינג הוא הצליח לשוחח עם ליאו סקופילד וג'רמי סקוט. סקוט בן ה-53 הודה ברצח ופירט. "ישבתי קצת והיא הייתה בטלפון (הציבורי) ודיברה עם מישהו", סיפר בפודקאסט. "וכאשר היא חלפה, היא שאלה אם אני צריך את הטלפון ואמרתי שלא. היא אמרה 'למה אתה כל כך רטוב?', אתה יודע, בגלל שירד גשם. ואני אמרתי, אין לי טרמפ, אתה מבין? אז היא נתנה לי טרמפ. ואז אני מניח שאיבדתי את זה".
מישל נתנה לסקוט טרמפ לאזור מבודד ליד האגם והוא התכוון לגנוב את רכבה, אך נבהל כאשר היא התחילה לצרוח. הוא תפס את סכין הציד שלו והחל לדקור אותה ללא הפסקה. "זה קרה כל כך מהר, כאשר שזה קורה, זה קורה מהר".
"הבן אדם 33 שנה בכלא, הוא צריך להיות בחוץ", אמר סקוט. "הבן אדם לא עשה כלום. הוא חף מפשע... ליאו לא הרג את אשתו, אני הרגתי", הודה. במהלך הפודקאסט סקוט הודה ברצח נוסף שלא פוענח של נהג מונית בשם ברוורד לוואיר בן ה-25 בשנת 1987. במקרה הזה הואשם אדם אחר, אך זוכה והרצח נותר לא מפוענח.
עוזר התובע המחוזי ג'ייקוב אור הפתיע ואמר על וידויו של סקוט "אסור להאמין למה שג'רמי סקוט אומר. הוא פשוט אדם לא אמין... נראה כי מדובר בניסיון לקדם את הפודקאסט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה