בריאות

זו הדיאטה שתציל אתכם ואת האנושות מנגיף אבעבועות הקוף

העולם בהיסטריה מאבעבועות הקוף, הנגיף שיש החוששים שייכה את האנושות כמו הקורונה והאיידס ביחד, אבל עם כמה טיפים נכונים תוכל האנושות להינצל, ונתחיל בתזונה נכונה ומאוזנת עם 6 מרכיבים עיקריים (ביצים, חלבונים וויטמין סי ברשימה). וכדאי להימנע מאוכל חריף, צ'ילי וג'אנק פוד
מערכת ice |  1
אבעבועות הקוף (צילום pixabay)
ארגון הבריאות העולמי הכריז בחודש שעבר על מצב חירום בעקבות התפרצות אבעבועות הקוף, כשמקרי ההדבקה עולים ברחבי ארצות הברית ובעולם. מעטים יודעים באמת את העובדות על אבעבועות הקוף, ויש הרבה שמועות ואגדות אורבניות. האם זו הקורונה החדשה, או שמא הנגיף היורש של האיידס?
סקר העלה כי 1 מכל 5 אמריקאים מודאגים מלהידבק באבעבועות קוף. למעשה, ארגון הבריאות העולמי אומר שזה עלול להתפשט ברחבי העולם, במיוחד מכיוון שאין חיסון זמין. בשל כך, עדיף לנקוט באמצעי זהירות, כולל דיאטה מזינה. מומחים מסכימים כי תזונה אופטימלית חיונית למערכת החיסון ולהחלמה מהירה, וכלל זה נכון גם לנגיף החדש והמאיים.
היום אנחנו אנשי בשורות: לפניכם 6 מזונות שחיוניים לפיתוח חסינות חזקה מפני אבעבועות קופים ולהגדלת הסיכויים להחלמה זריזה. דיאטת אבעבועות הקוף היא לא רק להגנה טובה יותר, אלא היא גם יכולה לעזור לאדם להילחם ולהחלים מהנגיף. אז חברים וחברות, מומלץ שתכללו את המזונות שלהלן כדי להילחם נגד הנגיף הזה, למענכן ולמען האנושות.
מגזין Health Shots שוחח עם יועצת בכירה מתחום התזונה הקלינית בבית החולים Motherhood בנגלורו: "לפי המקרים שראינו עד כה, תסמיני אבעבועות הקופים הם קלים ויכולים להימשך 2-3 שבועות. התסמינים השכיחים שלו כוללים חום, כאבי ראש, כאבי שרירים, בלוטות לימפה נפוחות וכאבי גב. ההתפרצות הפתאומית הפחידה אנשים, כפי שקרה עם התפרצות נגיף הקורונה".
היא מוסיפה: "ישנן הנחיות שניתן לעקוב אחריהם כדי להחלים מהנגיף, אבל כדאי גם לדאוג לבניית חסינות נגדו. תזונה בריאה יכולה למנוע מחלות רבות, וכאן אנו מציעים כמה מזונות שיעזרו לכם למנוע או להחלים מהנגיף".
 
להלן 6 מזונות שכדאי לכלול בתזונת אבעבועות הקופים שלכם:
1. מזון עשיר בחלבון: חלבון נחשב לאבני הבניין של הגוף. אתה צריך לאכול יותר חלבון כדי להתאים לביקוש הגובר של הגוף שלך בגלל החסינות המופחתת. זה יחזק את החסינות ויסייע בתיקון נזקי תאים. צריכת סויה, גבינת קוטג', נבטים, יוגורט, זרעים, אגוזים, עדשים ושאר מזונות עשירים בחלבון הועילה לאנשים הסובלים מאבעבועות קוף.
2. ביצים: ביצים הן מעצמה של חלבון איכותי, אבל הן מכילות גם כל כך הרבה חומרים מזינים אחרים, שיכולים לשפר את בריאותכם באופן משמעותי. ביצים עשירות בחומרים מזינים כמו ויטמינים A, D, E, כולין, ברזל ופולאט, אשר יכולים לסייע בשיפור בריאות השרירים, ייצור האנרגיה והמערכת החיסונית. בנוסף, סלניום, שהוא רכיב תזונתי חיוני המגן על הגוף מפני נזקי חמצון וזיהומים.
3. פירות מועשרים בוויטמין C: נוגד חמצון רב עוצמה, ויטמין C מסייע לצמיחת תאי דם לבנים, החיוניים למערכת החיסון ומסייעים בהגנה של הגוף מפני מחלות וזיהומים. המקורות למזונות ויטמין C כמו לימון, תפוז, קיווי, תות שדה, אמלה, פפאיה, דובדבנים ופירות אחרים, יסייעו בבניית חסינות ובשמירה על תפקוד התא.
4. מנטה: הנענע עשירה בחומרים מזינים כמו נוגדי חמצון, ויטמין C, E ו-A ומינרלים אחרים המסייעים במניעת נזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים (שעשויים לגבות מחיר מהחסינות שלך). הוא מכיל גם מתנול ומסייע בהרגעת השרירים ודרכי העיכול. יתרה מכך, זה עוזר בטיפול במחלות נשימתיות נפוצות כמו שיעול, גודש, אסטמה וכו'.
5. עלי בזיליקום: עלי בזיליקום הם אנטי דלקתיים, אנטיבקטריאליים ונוגדי חמצון, ויש להם את הכוח לחזק את המערכת החיסונית שלך. זה גם הוכח כמועיל לתסמיני שפעת נפוצים.
6. פרוביוטיקה לריפוי מעיים: הוספת פרוביוטיקה לריפוי מעיים כמו שום, בצל ובננה תשפר את הבריאות הכללית שלך. אתה יכול גם להוסיף צימוקים, קצף, פאניר דל שומן או כל דבר שמתפקד כנוזל קירור לתזונה שלך.
כמו כן, ממה כדאי להימנע: ממזונות חריפים, פריטים עם יותר מדי צ'ילי או ג'אנק פוד, שעלולים להפריע לעיכול ולבריאות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כדאי להימנע מג'אנק פוד וגם מכתבות ג'אנק
    אביתר 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אם זה קשה מדי, אז אפשר גם להקשיב לעצות של מישהי לא ידועה מבית חולים לא מוכר בהודו
    סגור