בריאות

מפעל הגלידות ייפתח מחדש: משרד הבריאות הסיר את ההגבלות

מנהלי חברת הגלידות "אלסקה שפע" קיבלו היום בשורות טובות בדמות מכתב מרופאת המחוז, פרופ' נטליה בלינקו, המאשר כי יוכלו לפתוח מחדש את מפעלם
מערכת ice | 
ריקול על גלידה (צילום unsplash)
שלושה שבועות אחרי שחברת הגלידות "אלסקה שפע" קיבלה צו מנהלי לסגירת המפעל ל-30 יום היא מקבלת בשורות טובות מרופאת המחוז מטעם משרד הבריאות, פרופ' נטליה בילנקו. במכתב שהוציא היום פרופ' בלינקו להנהלת המפעל מסרה כי "בתוקף סמכותי... ובעקבות ממצאי הביקורת בסימוכין המעידים כי תוקנו הליקויים בגינם הוצא צו הפסקה, הריני מבטלת את צו הפסקה שהוצא על ידי מיום 23.8.22". לאישור התווספה גם אזהרה- "לידיעתכם, חזרה על כל אחת מהעבירות עשויה להביא לסגירה מידית של העסק".

כפי שפרסמנו בחודש שעבר מפעל הגלידות נסגר בצו מנהלי לשלושים יום לאחר שנמצאו בו שורה של כשלים ומפגעים תברואתיים בשלוש בדיקות שונות וזו לשון ההודעה- "נמצא כי המפעל מייצר ללא רישיון ייצור בניגוד לחוק הגנה על בריאות הציבור, מייצר מוצרים רגישים בתנאי תברואה ירודה ביותר בניגוד להתקנות רישוי עסקים, עובד ללא בקרת הבטחת איכות המחייבות בחוק לרבות אי ניהול עקיבות וללא ניהול מלאי, המצאות חיידקי קולי בדיגום משרד הבריאות".
 
מכתב האישור שהתקבל היום הסתיים עם אזהרה נוספת – "ביטול צו הפסקה זה אינו פוטר מקבלת כל אישור/רישיון אחר הנדרש כחוק לצורך הפעלת העסק (כגון: רישיון עסק ורישיון יצור) ואינו פוטר מביצוע כל דין אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה