בריאות

לקראת יום העצמאות: הרחצה בחוף ניצנים עדיין אסורה?

משרד הבריאות מעדכן את הציבור על הסרת אזהרת הרחצה בחוף ניצנים בעקבות הפסקת הזרמת מי קולחים ממתקן טיפול בשפכים (מט"ש) אשקלון, וקבלת תוצאות בקטריאליות תקינות
מערכת ice | 
חוף ניצנים (צילום הדס פרוש פלאש 90)
משרד הבריאות הוציא אתמול (ראשון) הודעת אזהרה לציבור, רגע לפני יום העצמאות, במסגרתה הוא מתריע כי חוף ניצנים אינו מומלץ לרחצה, לאור זיהום של מי קולחין ממתקן טיפול בשפכים (מט"ש) אשקלון אל הים. 
כידוע, מדי כל יום עצמאות מגיעים אל חוף ניצנים מאות ואף אלפי אנשים כדי ליהנות מהים, השמש, והחוף הנעים, וכן ממזג האוויר שאמור להיות נהדר בתקופה זו, כך שבהחלט מדובר בהודעה מאכזבת במיוחד עבורם.
 
עם זאת, היום (שני), במשחק הבריאות הוציאו שוב הודעה ובה הם הודיעו כי הם מסירים את אזהרת הרחצה בחוף ניצנים, רגע לפני יום העצמאות: "משרד הבריאות מעדכן את הציבור על הסרת אזהרת הרחצה בחוף ניצנים בעקבות הפסקת הזרמת מי קולחים ממתקן טיפול בשפכים (מט"ש) אשקלון וקבלת תוצאות בקטריאליות תקינות. הרחצה מותרת בחופים המוכרזים בלבד".
כזכור, ביום שישי יצאה הודעת אזהרת רחצה נוספת באותו האזור, לפיה כל החופים באשקלון אסורים לרחצה לאור המלצת משרד הבריאות כי קיים חשש לזיהום במים. החופים האסורים לרחצה הם: הפארק הלאומי אשקלון, בר כוכבא - צפון ודרום, חוף דלילה - צפון ודרום, והחוף הנפרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה