בריאות

טבע מקימה קרן חדשה: "טיפול בטראומה הלאומית"

אירועי הזוועות שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר נצרבו במוחם וליבם של אזרחי ישראל וספק אם יישכחו. בחברת טבע מבינים את הצורך הלאומי בטיפול והתמודדות עם המראות והמצב, והקימו את הקרן "מטפלים בנפש"
מערכת ice |  2
בניין חברת טבע (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בישראל קיימת מצוקה קשה בתחום בריאות הנפש, שצפויה להתגבר משמעותית, בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר וככל שהמלחמה נמשכת. המחסור במטפלים מוסמכים צפוי להוות בעיה קשה עוד יותר, כאשר יתחילו כל מתמודדי הנפש שיזדקקו לעזרה, לבקש אותה.
חברת ׳טבע׳ החליטה להתגייס למשימה הלאומית והקימה את "מטפלים בנפש", שעל פי החברה היא "תכנית הדגל שלה לקידום הטיפול בטראומה ולחיזוק החוסן הנפשי בישראל". במסגרת התכנית החברה הקימה קרן שתפעל ותקדם את הנושא, בשיתוף עם "הקואליציה הישראלית לטראומה".
החברה פרסמה קמפיין ייחודי ומרגש המבשר על התוכנית, אשר מציג הבזקים ממציאות החיים של ישראלים רבים, שבה גם רגעים שגרתיים ויום-יומיים, לכאורה, מרמזים על התמודדות ומורכבות הרוחשת מתחת לפני השטח (ומעליו), ובעצם מהדהדים פרקים מהסיפור הכואב של הטראומה הישראלית בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר.
בקמפיין משתתף אלון אולארצ’יק, שמקריין חלקים מרגשים מספר הילדים "ציפור הנפש" מאת מיכל סנונית, כאשר המסר אותו מנסה החברה להביא הוא שהנפש שלנו מורכבת, בנויה "מגירות מגירות", יקרה מפז ושטראומה מחייבת טיפול מקצועי, שיסייע בהתמודדות עמה, יחזק את החוסן הנפשי ויקדם ריפוי. את הקמפיין של החברה ביים אסף הראל יחד עם משרד הפרסום מקאן.
יוסי אופק, מנכ״ל טבע ישראל ואשכול מדינות אוקראינה, אפריקה ומזרח תיכון, אמר: "כחברת התרופות הלאומית של ישראל נרתמנו - מיומה בראשון של המלחמה - לטובת ישראל, הפצועים והפצועות, משפחות המפונים וכוחות הביטחון. שילשנו את אספקת התרופות חרף הגיוסים למילואים בשבועות הראשונים, תרמנו תרופות חיוניות, תרכובות מזון לתינוקות ומחשבים, תמכנו במד״א ובנט״ל, סייענו בקטיף ובחקלאות, שינענו תוצרת מהעוטף ועובדינו תרמו טונות של ציוד נדרש".
 
עוד אמר אופק: "לצד כל אלו, הבנו שהצורך הגדול ביותר כעת הוא הטיפול בטראומה הלאומית וחיזוקם של המטפלים המקצועיים שעושים עבודת קודש חרף קשיים אישיים ומורכבות נפשית. לכן הקמנו את קרן ״מטפלים בנפש״ בשיתוף עם הקואליציה הישראלית לטראומה שתתמוך ותכשיר מאות מטפלים ומטפלות מקצועיים לתחום הטראומה, תחזק את התשתיות של מרכזי החוסן בדרום ואף תפעל להטמעת חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית בטיפולים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם אתם פותחים סדנאות התמחות בטראומה ? האם ניתן לעשות א
    שולי בריסקין 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנתי שהקרן נוסדה אך אין המשך פנייה לאנשי מקצוע? 0522516688 שולי
    סגור
  • 1.
    טבע
    מיכאייב דודי ברעם 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה תואיל בטובה ותתכבד ותדאג קודם כל לבעלי המניות שלה המשקיעים שהיא גרמה להם 7 פעמים שואה ....שואה שמשאירה מאחור את 1939 ובטח את ה 7.10 יש לנו מנכל שלא יודע לדבר ..בטח לא בוכרית חחח אז לפחות שיביא לנו את ה 16 דולר למניה שזה גם לא יספיק כי החברה האכילה אותנו ציקלון B כבר מהירידה מ 50 דולר לפני 7 שנים שיתעסקו בעיקר
    סגור