חדשות

פייסבוק מציגה מודל חדש לפרסומות וידאו: CPV - תשלום פר צפייה

הרשת החברתית פיסבוק מציגה מודל חדש לפרסומות, ומציינים כי מודל זה - תשלום פר צפייה, המוצע לשוק פרסומות הווידאו, אינו האסטרטגיה האופטימלית לבידינג (bidding - תמחור) עבור מותג. עם זאת, הם מסבירים, יש לתת למפרסמים שליטה על הדרך בה הם קונים את הפרסומות. 
משה בנימין | 
פייסבוק instant articles (צילום יח"צ)
תגיות פייסבוק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה