חדשות

עשור להתנתקות: 'כך היה' תארח את שלה רוזנק - ממפונות כפר דרום

תכנית הנוסטלגיה 'כך היה' בהנחיית יגאל רביד תארח ביום שישי הקרוב בערוץ 1 את שלה רוזנק, אחת הדמויות הבולטות בתולדות גוש קטיף ומי שפונתה עם משפחתה מכפר דרום בעת תיכנית ההתנתקות. דמותה המיוחדת של רוזנק שימשה השראה לכתבות וסרטים במהלך השנים. 

חוזר להגיש תכניות. יגאל רביד (יח"צ) (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה