חדשות

נמאסטה: 'מובקו מדיה' של תומר חן תשווק את אפליקציית אמאזון בהודו

חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית 'מובקו מדיה' בבעלותו של תומר חן זכתה בתקציב קמפיין הפרסום הסלולארי של ענקית המכירות האינטרנטית אמאזון בהודו. תקציב הקמפיין מוערך במיליוני דולרים ונחשב לרגע השיא הקריירה של נער הפלא חן בן ה-21.
משה בנימין | 
אמאזון (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה