חדשות
אוניברסיטת תל אביב עוברת מיתוג מחדש
לאחר 60 שנה, יצאה אוניברסיטת ת"א בהליך של מיתוג מחדש בתהליך שנמשך כשנה וחצי. המרכיב האסטרטגי שמאחורי התהליך עליו אחראית עטרה בילר, מעמיד את המחקר בלב הנרטיב של האוניברסיטה, תוך שהוא עושה שימוש בסיסמה "בעקבות הלא נודע". על הקריאייטיב של המיתוג אחראים המעצב אורי נוה והרעיונאית טל ברקוביץ'. בשבועות הקרובים תתחיל האוניברסיטה לתקשר את כלל פעילותה תחת השפה המיתוגית החדשה, כולל בקמפיין הפרסום של היום הפתוח הקרוב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


