חדשות

מעריב עולה בקמפיין חדש לאפליקציה: יגריל LG4 ומכונית סיאט

קבוצת הג'רוזלם פוסט עולה עם קמפיין פרסומי חדש לעיתון מעריב, בהובלת משרד הפרסום y&r. הקמפיין, בהיקף של כ-6.5 מיליון שקלים יימשך כחודש ויעלה בערוצי הטלויזיה 2 ו-10 וספורט1, תחנות הרדיו האזוריות והארציות בפריסה מלאה וכן בעיתונות ארצית ומקומית. הקמפיין יקדם את אפליקציית מעריב, במסגרתו יוגרל מדי יום סמארטפון LG G4 ובסופו תוגרל מכונית סיאט מי חדשה. 
קמפיין מעריב (צילום יח"צ)
תגיות מעריב | פרסום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה