חדשות

סומוטו רוכשת את רשת הפרסום הישראלית בוידאו Terser Tude

חברת סומוטו, המציעה פתרונות הפצת תוכנות ואפליקציות, פרסום ממוקד ומוניטיזציה לסביבות Apple-Mac, Android, iPhone ו- PC-Windows הודיעה על רכישת רשת הפרסום הדיגיטלית הישראלית Terser Tude, המתמחה בפתרונות פרסום בווידאו ובפרט ווידאו על גבי מובייל, המהווה 65% מפעילותה. הכנסות טרסר ב-10 החודשים הראשונים של 2015 הסתכמו בכ-11.8 מיליון ש"ח, עם רווח תפעולי של כ-2.5 מיליון ש"ח (כ- 22% מהמחזור). 
משה בנימין |