חדשות

סינמה סיטי הול: הושלמה בניית האגף החדש במתחם הקולנוע בגלילות

מתחם סינמה סיטי בגלילות שנפתח בשנת 2002 התרחב, ויכלול אגף חדש ובתוכו 4 בתי קולנוע חדשים וכן אולם מופעים. סה"כ נוספו למתחם 1,500 מקומות ישיבה בהשקעה כוללת של כ-90 מיליון שקלים. הקמת האגף החדש במתחם סינמה סיטי גלילות מצטרף למתחם סינמה סיטי חדש שנפתח אשתקד בכפר סבא ולמתחמים נוספים שעתידים להיפתח בשנים הקרובות בחדרה, נתניה, אשדוד וב"ש