חדשות

את שווה! קמפיין נעמת ליום האשה יוצא לדרך

לרגל יום האישה, ארגון נעמ"ת יוצא היום (יום ג') בקמפיין רחב היקף באמצעות 'בן חורין אלכסנדרוביץ''. הקמפיין יכלול פעילות שטח, קמפיין רשת רחב היקף, סרטונים ומודעות. במסגרת הקמפיין גויסה לשיתוף הפעולה הייחודי איילת זורר בתפקיד הפרזנטורית בהתנדבות, שתעמוד במרכז המודעות תחת הכותרת "פמיניזם זה שווה" - קמפיין ראשון מאז פרשת גולברי.