חדשות

העיקר שתכנסו לחנות: דיוטי פרי בקמפיין אינסטגרם

לקראת חופשת הפסח, אחת מעונות השיא בתעבורת הנוסעים, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון יוצא בפעילות שנועדה להכניס כמה שיותר נוסעים לחנות. הנוסעים שירכשו ממוצרי החנות  יוכלו להשתתף בתחרות נושאת פרסים לאחר שיצטלמו עם השקית האדומה שאותה יקבלו בחנות הדיוטי פרי - במהלך החופשה. את התמונות המקוריות הם יתבקשו להעלות לעמוד האינסטגרם/ הפייסבוק הפרטי או לחלופין לעמוד הפייסבוק של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רסון. 10 התמונות הטובות ביותר יעלו לגמר בעמוד הפייסבוק של הדיוטי פרי והתמונה שתקבל את מירב הלייקים והשיתופים תעניק לזוכה חופשה זוגית. 
משה בנימין | 
דיוטי פרי. קמפיין שקיות (צילום יח"צ)
תגיות דיוטי פרי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה