חדשות

לואו קוסט במיליון שקל: רשת select יצאה בקמפיין

רשת אופנת הלואו קוסט select יצאה בקמפיין בדיגיטל ובטלויזיה בהשקעה של כמיליון שקל לקידום הקולקציה החדשה. מאחורי הקמפיין עומדת סוכנות הקרייאטיב ג'לי, בראשות עידו ברקן ואורי ארד רשף. גזרת הדיגיטל של הקמפיין מנוהלת על ידי דני פופקו, לשעבר מנהל אתרי אינטרנט במקאן, בשיתוף עם חברת המדיה יוניברסל. 
משה בנימין | 
רשת select (צילום יח"צ)
תגיות select | פרסומת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה