חדשות
קמפיין דיגיטלי חדש למתחמי הקריוקי של מיאון דה מייק
רשת מתחמי הקריוקי מיאון דה מייק משיקים את מועדון הכוכבים עם קמפיין דיגיטלי בהיקף של 100 אלף שקלים. הקמפיין שיתמקד בפעילות בפייסבוק, יעניק פרס שיכלול חבילת VIP של טיסות לאמסטרדם להופעה של ביונסה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


