חדשות

קמפיין דיגיטלי חדש למתחמי הקריוקי של מיאון דה מייק

רשת מתחמי הקריוקי מיאון דה מייק משיקים את מועדון הכוכבים עם קמפיין דיגיטלי בהיקף של 100 אלף שקלים. הקמפיין שיתמקד בפעילות בפייסבוק, יעניק פרס שיכלול חבילת VIP של טיסות לאמסטרדם להופעה של ביונסה.
כתבי אייס | 
מיאון דה מייק (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה