חדשות
שחור, חזק ונוסטלגי: קמפיין חדש לקפה לנדוור
מותג קפה לנדוור עלה השבוע בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. הקמפיין בהיקף של כ-1.5 מיליון שקלים מציג במרכזו את סיפור המותג שהוקם ב-1919, לצד תמונות אותנטיות ונוסטלגיות מימיו הראשונים של בית הקלייה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


