חדשות

מנרלטים מכל הלב: נירלט בשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון לב'

חברת נירלט יוצאת בשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון לב', בליווי קמפיין בהיקף של כ-2.5 מיליון שקלים, אותו מוביל טל פרידמן תחת הכותרת "מנרלטים מכל הלב". במסגרת השת"פ תתרום חברת נירלט סלי מזון עבור משפחות נזקקות בכל קנייה של צבעי קירות בסניפיה. 
משה בנימין | 
נירלט. טל פרידמן (צילום יח"צ/ יוטיוב)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה