חדשות
מנרלטים מכל הלב: נירלט בשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון לב'
חברת נירלט יוצאת בשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון לב', בליווי קמפיין בהיקף של כ-2.5 מיליון שקלים, אותו מוביל טל פרידמן תחת הכותרת "מנרלטים מכל הלב". במסגרת השת"פ תתרום חברת נירלט סלי מזון עבור משפחות נזקקות בכל קנייה של צבעי קירות בסניפיה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


