חדשות

סוכנות הפרסום הדיגיטלי GO תצא בשת"פ טכנולוגי עם IBM

סוכנות הפרסום הדיגיטלי GO, בבעלות אדיר רגב, תחל לשווק את הפלטפורמה לשיווק אוטומטי רב ערוצי של IBM. המערכת מאפשרת שליטה בהפצה במקביל של פרסומות לפייסבוק, לסמארטפון, למיילים ולאתרים באינטרנט של אותו גולש. המערכת מנטרת ואוספת נתונים על התנהגות הלקוחות בכל המערכות העסקיות והערוצים הדיגיטליים. נתונים אלה משמשים לפילוח של העדפות הצרכן ולבניית פרופיל עשיר במידע לגבי כל לקוח ולקוח. 
משה בנימין |  2
מקס אוקונוב (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה קשור מקס אקונוב? (ל"ת)
    היחיד שיודע 07/2016/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    קצת פחות מתאים לסוכנות פרסום. יותר מתאים לחברות ייעוץ (ל"ת)
    לימור 07/2016/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור