חדשות
מהלך שיווקי לסוף החופש: ה"אוטו גלידה" של סנו מקסימה
הילדים זוללים גלידות והבגדים מתלכלכים - אז משרד הפרסום ברוקנר יער לוי הרים מהלך שיווקי חביב במיוחד, שמתלבש על ה"אוטו גלידה" המסורתי, עם "אוטו-אבקת כביסה". צפו
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.שנון!!!!נמרוד 08/2016/30הגב לתגובה זו1 0צריך יותר מהלכים כאלהסגור
-
9.נראה שהעובדים של ברוקנר גילו את אייס (: (ל"ת)דובים ביער 08/2016/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.מפרגןהורה 08/2016/29הגב לתגובה זו3 0מוכן להתערב שכל מי שנגע במהלך הזה הוא הורה בעצמו. אחלה רעיון עם ביצוע חמוד. טוב לדעת שיש לקוחות שזורמים על רעיונות כאלו.סגור
-
7.אהבתיניר 08/2016/29הגב לתגובה זו2 0סנו וברוקנר זיהו בעיה שאין הורה שלא נתקל בה בקיץ הישראלי והציעו פתרון מפתיע שמעלה חיוך. אחלה רעיון ופעילות!סגור
-
6.אוי מעולה!שימרית 08/2016/29הגב לתגובה זו1 0יפה לסנו שפוגשים את האנשים בשטחסגור
-
5.מי שלא אמא לא תבין...יאיר 08/2016/29הגב לתגובה זו1 0יאללה שיגמר אוגוסט כברסגור
-
4.שלומידרורי 08/2016/29הגב לתגובה זו0 0סנו זה לא של ארואטי?סגור
-
3.ככה זה היה צריך להיותכרגיל דל ולא מדוייק 08/2016/29הגב לתגובה זו1 0אוטו גלידה של סנו עם גלידות שבאמת מלכלכות. מאחוריו רכב שמכבס במקום לילדים. לפחות כאן יש רעיון וגם זה לא ממש מציאה!סגור
-
2.יורם? אתה רציני???קולגה 08/2016/29הגב לתגובה זו4 4שנים אתה מצטט בעפ מהלך של אבקת הכביסה טייד שזכה בקאן במגזר החרדי שהגיעה משאית וכיבסה חולצות לבנות רגע לפני כיפור ועכשיו החלפת את זה בטיימינג אחר רק בלי לכבס?! אתה רציני??? כמו אחרי מימון ישיר ודיירקט טיוי גם כאן פשוט כואב ומתסכל לראות שמי שהיה פעם אורים ותומים של הקריאיטיב בישראל עומד בראש משרד שלא מצליח לייצר משהו מקורי אמיתי ופורץ דרך...להיפך. כל כך מבאס.סגור
-
1.מגניב (ל"ת)יקי 08/2016/29הגב לתגובה זו1 0סגור


