חדשות

דידי הררי מצטרף לערוץ 20 - יגיש תוכנית אירוח מוסיקלית

מגיש הרדיו ואיש התקשורת דידי הררי מצטרף לערוץ 20. הררי יגיש תכנית אירוח מוסיקלית שתיקרא "דידי ב-20" ותשודר החל מה-16 בספטמבר בימי שישי בבוקר ובמוצ"ש. בתכנית יתארחו זמרים ישראלים מובילים לשיחה אישית בה יחשפו 20 פרטים אינטימיים על חייהם ויתוודו על זיכרונות הילדות ועוד.
דידי הררי (צילום שוקה כהן)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואווו. התרגשתי (ל"ת)
    אלי 09/2016/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור