חדשות
חברת החשמל עולה בקמפיין הסברה לחורף
חברת החשמל יוצאת בקמפיין הסברה חדש לקראת החורף תחת המסר "אין צורך לברוח מהחורף. כדאי להיערך לקראתו". הקמפיין יעלה הערב (יום ג') בטלוויזיה, ברדיו וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, בתקציב של 2.2 מיליון שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


