חדשות

אופיר שפיגל ינהל את הדוברות של ועידת האנרגיה

משרד יחסי הציבור של אופיר שפיגל ינהל את הדוברות של ועידת האנרגיה ועסקים ה-14 שתתקיים ב-21-22 בנובמבר. בוועידה ישתתפו עשרות מרצים מתחומי האנרגיה, העסקים, הממשל והדיפלומטיה מהארץ ומחו"ל, וצפויים לקחת בה חלק כ-1,000 איש. הוועידה נערכת בשנה של יישום החלטות מתווה הגז, מכירת שדות כריש ותנין והמשך יישומם של פיתוחים טכנולוגיים שייעצבו את אופי ייצור וצריכת האנרגיה בעשורים הקרובים.