חדשות

תכף נשוב: עובדי ערוץ 9 יצאו לחופשה בבודפשט

יותר מ-100 עובדי ערוץ 9 ייצאו בימים הקרובים לחופשה בבודפשט. העובדים יטוסו ב-2 מחזורים ושידורי הערוץ יפעלו כשגרה. מנכ"ל הערוץ יורי קגנוביץ': "אנחנו נמצאים אחרי תקופה סוערת של שינויים, ששיאם במעבר חזרה לנווה אילן והשכרת אולפן הבית לתאגיד. רצינו בהנהלה להביע את הערכתנו ולהודות לצוות על ההתגייסות וההירתמות להצלחת הערוץ".