חדשות

דואגים לחיות הבר: רשות הטבע והגנים יוצאת בקמפיין חדש

רשות הטבע והגנים יוצאת בקמפיין רחב היקף למען חיות הבר שנמצאות בסכנת הכחדה. הקמפיין מושק על רקע סקרים אקולוגיים שוטפים המצביעים על הידלדלות משמעותית של אוכלוסיית חיות הבר לאורך השנים האחרונות,  ומטרתו יצירת מודעות ציבורית לנושא מיני בעלי חיים בסכנת הכחדה והדרכים לשמור עליהן.