חדשות

מתחם סינמה סיטי בראשל"צ יארח לראשונה את כנס הגיימרים

מתחם סינמה סיטי בראשל"צ יארח לראשונה את כנס הגיימרים GAME ON - בשיתוף עם 4DV ו-IGP. הכנס שייערך במשך יומיים יכלול בין היתר הרצאות ופאנלים בתחום הגיימינג, יוטיוברים מובילים, שחקנים ברמה עולמית, מנכ"ל XBOX ישראל ועוד. כמו כן, ייערך טקס פרסי הגיימינג של ישראל בו ייבחרו בין היתר, משחק השנה, המשחק המאכזב של השנה ויוטיובר השנה.