חדשות

גידי גוב מתחזק: ישדר את תכניתו ברדיו ת"א פעמיים בשבוע

'גידי גוב וחברים' המשודרת ברדיו תל אביב כל חמישי בין 14:00-16:00, תשודר מעתה גם בימי ראשון באותה שעה. גוב מסר: "עם עדי לרנר לצידי, וגם חברים טובים שבאים להופיע, לדבר על פרשת השבוע, לסכם איתי את השבוע וגם לפתוח אותו. ראשון וחמישי, מה לא ברור?"