חדשות

מתחם רוגובין פדרמן סינמה סיטי נתניה יוצא בקמפיין במיליון ש'

משה בנימין | 
רוגובין פדרמן נתניה (צילום יח"צ)
מתחם רוגובין פדרמן סינמה סיטי נתניה יוצא בקמפיין פרסומי בהשקעה של כמיליון שקל עד סוף שנת 2017. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן יכלול שילוט חוצות מקומי, מודעות בעיתונות, תשדרי רדיו וקמפיין סושיאל. אסי לויתין בן עמרם מנהלת שיווק ונכסים מניבים של קבוצת רוגובין: "מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות בקרב הקהל הרחב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה