חדשות

דואר ישראל יצא בקמפיין חדש עם ניר וגלי לכרטיס מט"ח נטען

דואר ישראל. קמפיין חדש עם ניר וגלי (צילום יח"צ)
דואר ישראל עלה בקמפיין חדש, לעידוד שימוש בכרטיסי המט"ח הנטענים, לצורך קניות באתרי אי-קומרס. הקמפיין, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב מתבסס על סדרת סרטונים קצרים מבית היוצר של ניר וגלי.  הקמפיין יעלה בטלוויזיה וכן בדיגיטל למשך כשבועיים.
 
קרדיטים:
סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי
סמנכ"ל קריאטיב: יגאל שמיר
מנהל קריאטיב: יותם שרון
קופי: רונן לוין
מנהלת לקוחות: מורן ביטון
תקציבאית: קרן ישראלי
מנהלת הפקה: מירי סלהוב
מפיקה: שרית יחזקאל
תסריט: ניר גרבר
בימוי: גל אדלבאום
אנימציה: מתן ים, טל גדון, ניר גרבר
עיצוב: אלון סימון
מיקס סאונד: גיא שקדי (סטודיו bassline)
בית פוסט: בונקר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה