חדשות
WESHOES עולה בקמפיין בקשת עם 3 סרטונים למותגי הרשת
רשת ההנעלה WESHOES עולה בקמפיין חדש בקשת 12, בעלות השקעה של כ-1.5 מיליון שקלים. הרשת תעלה עם 3 סרטונים עבור מותגי החברה: Moses, Keds, Natural WorldוCROCS. זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של רשת WESHOES: "בעולם שכולו סובב סביב הרשתות החברתיות בחרנו לאמץ שפה ויזואלית, אינסטגרמית ולייצר סרטונים ברוח צעירה הסרטונים של הקמפיין ממחישים את ה-DNA של החברה - משפחה, צבעוניות ושמחה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


