חדשות
אחרי פה לאוזן: גיא וקנין יוצא לדרך עצמאית ופותח את Lemonade
לאחר 5 שנים בסוכנות הסושיאל פה לאוזן סמנכ"ל הלקוחות של החברה גיא וקנין החליט לצאת לדרך עצמאית עם פתיחת משרד משלו תחת השם Lemonade.
וקנין (29) החל את דרכו המקצועית כבר בגיל 17 במשרד הפרסום teenk וב-2012 החל לעבוד ב'פה לאוזן' בה שימש כסמנכ"ל לקוחות וניהל תחתיו תקציבים כגון מפעל הפיס, אל על, רשת מלונות ישרוטל, קבוצת לובינסקי ועוד. Lemonade יתמקד בפרסום ושיווק במדיה החברתית בתחומי הלייף סטייל.
גיא וקנין אמר לאייס: "אחרי 6 שנים מאתגרות כשכיר, הצלחתי לזהות את ה"אני מאמין" שלי ואת נקודות הבידול שלי כנותן שירות אישי ברמה הכי גבוהה ולא מתפשרת שיש וכשחקן נשמה שמאמין שאפשר לעבוד עם מספר מותגים גדולים ולמנף את הפעילות שלהם ברשתות החברתיות בדרך החולשת על כל הפלטפורמות החברתיות הקיימות תוך בניית אסטרטגיית תוכן מדויקת בהתאם לרוח המותג ולקהל היעד שלו".
המשרד נפתח לפני כ-3 חודשים ונכון להיום מטפל בתקציבי הפרסום הדיגיטלי של רב-בריח, ויה ארקדיה, Ellita Living, מלון הבוטיק Akotika ומשרד האדריכלים YTS architects.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.בהצלחה י'נסיך! הכי מוכשר בתחום! (ל"ת)אני 05/2018/17הגב לתגובה זו1 0סגור