חדשות
"זה היה ביתי": אזורים עולה בקמפיין טלוויזיה חדש עם 'בלאנקו'
חברת הנדל"ן אזורים עולה בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון. את הקמפיין בשווי 3 מיליון שקל ילווה השיר "זה היה ביתי" בביצוע מני בגר.
דרור נגל מנכ"ל אזורים: "אני מאמין שהקמפיין יעזור לנו להמשיך לבסס את אזורים כאחת מחברות הנדל"ן הגדולות במשק. אנו משקיעים משאבים, רגש ומחשבה לכל אורך תהליך הרכישה, משלב התכנון, דרך קבלת המפתח לדירה החדשה ועד לתכנון חיי היום יום של הלקוחות בפרויקטים שלנו, כאשר לנגד עיננו עומדת המטרה, לראות אותם מחייכים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.very nice (ל"ת)טמיר 06/2018/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.פרסום אזורים ובלנקוארי 06/2018/05הגב לתגובה זו0 0מושקע בטוב התוצאות יהיו בהתאםסגור
-
2.מהמם !עומרי 06/2018/03הגב לתגובה זו0 0פרסומת שעושה חיוךסגור
-
1.וואו. אליפות (ל"ת)הדר 06/2018/03הגב לתגובה זו0 0סגור


