חדשות
Gett ו-Apester יצאו בשת"פ מונדיאל עם תוכן אינטראקטיבי תוך כדי נסיעה
חברת שירותי הנסיעות Gett יצאה בשיתוף פעולה עם חברת Apester, פלטפורמת היצירה וההפצה של תוכן אינטראקטיבי על רקע חודש המונדיאל. שירות הנסיעות מציג כבר קרוב לשבועיים סדרה של יחידות תוכן בתצורת שאלונים בנושאי מונדיאל, המופיעים בזה אחר זה במהלך הנסיעה ובוחנים את הידע של הנוסעים במשחקי הטורניר ובהיסטוריה שלהם.
כבר היום ברכבים שיתופיים רבים, בארץ ובעולם, מותקנים מסכים להנאת הנוסעים שבהם משודרות פרסומות וסרטונים אינטראקטיביים. עם זאת, מדובר בשוק שעדיין נמצא בחיתוליו - בטח בישראל וגם בארצות הברית שם, על פי ה-Hollywood Reporter, מתגלגלים בשוק זה סכום יחסית נמוך של 200 מיליון דולר בשנה. ניתן להעריך שהסכומים יגדלו משמעותית בשנים הקרובות ויושקעו בשיתופי פעולה בין יצרניות רכבים אוטונומיים לסוכנויות תוכן ואולפני בידור.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מעניין עדיין לא יצא להיתקלניר 07/2018/04הגב לתגובה זו0 0נשמע אש תוך כדי הנסיעה להעביר את הזמן בסבבה על עוד קצת מידע מהמונדיאל, אחלה של יוזמה.סגור


