חדשות
קרסו יוצאת ב"קמפיין בחירות" לניסאן קשקאי
קבוצת קרסו מוטורס יבואנית ניסאן לישראל יוצאת ב"קמפיין בחירות" לדגם הקשקאי של המותג. הקמפיין שמוערך בכמיליון שקל יכלול קריאייטיב שמותאם לכל עיר ועיר בנפרד בדגש על שלטי חוצות ופעילות דיגיטל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה