חדשות
בנק הפועלים ואדלר חומסקי בקמפיין חוצות משעשע ל-bit
בנק הפועלים עלה השבוע עם קמפיין שילוט חוצות משעשע עבור אפליקציית העברות הכסף bit, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, בהיקף של כמיליון שקלים. הקמפיין מציג מספר גרסאות של סיבות הומוריסטיות להעברת כסף בין חברים.
אסף אזולאי מנהל מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים: "אפליקציית ביט היא המובילה כיום בשוק האפליקציות להעברת כסף, מטרת הקמפיין היא להמחיש ולהעלות את המודעות למגוון האפשרויות שבהן ניתן להשתמש בה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קמפיין מעולה! (ל"ת)יעל 01/2019/08הגב לתגובה זו0 0סגור