חדשות
איסתא משיקה שפה תקשורתית חדשה בקמפיין עם אדלר חומסקי
חברת התיירות איסתא ישראל משיקה השבוע שפה תקשורתית חדשה בקמפיין שיעלה לטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות אדלר חומסקי, תחת הכותרת "עובדים בשבילך". בנוסף, לראשונה מזה 12 שנים תחליף איסתא את הלוגו ללוגו בעל אייקון המזוהה עם האותיות I ו- א' (Issta / איסתא), האות המובילה בעברית ובאנגלית של שם המותג. את הקמפיין החדש יוביל השחקן יניב פולישוק.
אסף גורן, מנכ"ל איסתא: "שוק התיירות עבר מהפיכה של ממש עקב נגישות המידע. היתרון של איסתא הוא בכלל המעטפת שהיא מציעה ללקוח, מהמוצרים, דרך צינורות ההפצה (סניפים, טלפון ואינטרנט) ועד הלווי בעת השהיה בחו"ל בחופשה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.תקשיבו.. לא נעים שזה מוצר של אדלרשרון 06/2019/02הגב לתגובה זו1 0איגואנה הכי מסמלת חופש.. התביישתיסגור


