חדשות

יש לכם ביטקוין? מהיום תוכלו לרכוש באמצעותו רכבים של טסלה

מייסד החברה אילון מאסק יידע את מיליוני עוקביו ברשתות החברתיות כי מעתה ניתן יהיה לשלם על רכישת הרכבים באמצעות המטבע הדיגיטלי. בעקבות ההצהרה, ערכו של קריפטו קפץ בלמעלה מ-4%
כפיר אדר |  1
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, pixabay)
עוד מהלך מפוצץ מבית היוצר של אילון מאסק. מייסד טסלה כתב הבוקר (רביעי) כי מעתה ניתן לרכוש רכבי טסלה באמצעות ביטקוין והאופציה תהיה זמינה מחוץ לארצות הברית בהמשך השנה.
עוד ציין מאסק: "טסלה משתמשת רק בתוכנת קוד פתוח ופתוח ומפעילה ישירות צמתים של ביטקוין. ביטקוין ששולם לטסלה יישמר כביטקוין, ולא יומר למטבע פיאט. תשלום באמצעות יכולת ביטקוין תהיה זמינה מחוץ לארה"ב בהמשך השנה".
 
בעקבות ההצהרה המפוצצת של מאסק, הביטקוין זינק ב-4.25%, בכך טיפס מאיזור ה-53 אלף דולר למטבע לאיזור ה-56 אלף דולר. ייתכן שבמהלך היום יתחזק ערכו של המטבע הווירטוראלי כאשר רף 60 אלף הדולר  נמצא בהישג יד.
שי דתיקה, מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מדגיש: "ראלי הביטקוין יימשך. כניסה של משקיעים מוסדיים וחברות ציבוריות כגון טסלה ומיקרוסטרטג'י, במקביל לאימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומיה ע"י רגולטורים מובילים בעולם (רשות ניירות הערך האמריקאית SEC), מחזקת את ההוכחה, פעם אחר פעם, כי הביטקוין והבלוקצ'יין כאן בשביל להישאר. כל אלו מוסיפים לבניית האמון בקרב המשקיעים הפרטיים והמוסדיים. להערכתינו, ערך הביטקוין צפוי להמשיך לשבור שיאים וזאת כמובן תוך שינויים ולעיתים ירידות, שיכולות להיות חדות".
שגיא בקשי, מנכ"ל חברת הפינטק Coinmama מדגיש: "אילון מאסק מוכיח שהוא לא רק האיש הכי עשיר בעולם, אלא גם האיש הכי חכם בעולם. אחרי שירדה לעומק הנושא, טסלה הבינה את הסיכון בהיצמדות לדולר. הביטקוין הוא כלי הגידור מספר אחד כיום בעולם, חברות נוספות יצטרפו בעקבות טסלה. כל מנכ"ל בעולם צריך היום לשאול את עצמו האם הוא יכול להרשות לעצמו אפס חשיפה לביטקוין. בעיניים שלי זה לא פחות מחוסר אחריות, גם ברמה האישית, גם ברמת החברה וגם ברמת המדינה. ביטקוין הפך היום דה-פקטו לכלי לגיטימי לשמירת ערך והוא בדרך לעקוף את הזהב בשווי שוק" (זהב מוערך בכ $10T, ביטקוין רק ב-$1T ).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פייק מטבע מתמזג עם פייק מכונית ופייק יזם
    נו באמת 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לכל המתמודדים.
    סגור