חדשות

מכין את הקרקע: בנט ערך סבב שיחות ראשוני עם ראשי מפלגות משני הגושים

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, קים ביומיים האחרונים סבב שיחות ראשוני עם ראש מפלגות הליכוד, יש עתיד, ש"ס, הציונית הדתית, כחול לבן, יהדות התודה, העבודה, ישראל ביתנו ומרצ ואמר: "יש להחזיר את המדינה לתפקוד תקין"

בן רז |  1
נפתלי בנט בכנסת (צילום דוברות הכנסת)
בצל הבחירות: יו”ר ימינה ח”כ נפתלי בנט, קיים ביומיים האחרונים סבב שיחות ראשוני עם ראשי מפלגות הליכוד, יש עתיד, ש”ס, הציונות הדתית, כחול לבן, יהדות התורה, העבודה, ישראל ביתנו ומרצ. בנט ברך את מנהיגי המפלגות לרגל חג הפסח, והדגיש את הצורך לפעול בצורה ממלכתית ואחראית כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהחזיר במהירות האפשרית את המדינה לתפקוד תקין. 
סבב השיחות התקיים בצל המגעים שמנהלים ראשי המפלגות לקראת הקמת קואליציה. מוקדם יותר נפגשו יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, השניים דנו באפשרויות העומדות בפניהם להקמת הממשלה. אך טרם הגיעו להחלטות וייפגשו פעם נוספת. ישראל ביתנו טרם אמרו במפורש כי ימליצו על לפיד לראשות הממשלה והסתפקו עד כה בהצהרה שימליצו על ראש המפלגה הגדולה בגוש. כמו כן, ליברמן מקדם עם ראשי מפלגות הגוש מהלך להחלפת יו"ר הכנסת וחקיקת חוק שימנע כהונה של ראש ממשלה נאשם בפלילים.
בנוסף, ח"כ ויו"ר כחול לבן בני גנץ פנה לרה"מ ודרש מינוי שר משפטים קבוע. "פניתי ללשכת רה״מ בדרישה להעלות לישיבת הממשלה הקרובה, שסדר יומה טרם נקבע, מינוי שר משפטים קבוע. גם בממשלת המעבר, מדינת ישראל חייבת שר במשרד המשפטים. התנהלות נתניהו, שתוקע את המינוי משיקולים זרים, רק מוכיחה עד כמה חשוב לעשות הכל על מנת להקים בלעדיו ממשלה ישרה שתדאג לאזרחי ישראל." כך כתב גנץ בטוויטר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי ואבוי אם נפטלי בנט יחבור לגוש אחר לא נישכח (ל"ת)
    יהודה 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור